İletişim: 0 212 212 3444

Türkiye içi 1000 TL üzeri tüm siparişleri ücretsiz gönderiyoruz.

Sık Sorulan Sorular

Genel Bilgiler

Mağazanıza nasıl gidebilirim?

TOUPEE.TR sadece toupee.tr, Amazon.com.tr da ve Hepsiburada mağazalarında online satış yapmaktadır.

Ürün Bilgileri

Ürünlerimi mağazada deneyebilir miyim?

TOUPEE.TR sadece online satış yapmaktadır. TOUPEE.TR ‘de  kayıtlı Protez Saç & Kuaförlük ‘te “Protez Bakım” ve “Satış Mağazası”  noktalarından Protez Saç konusunda destek alabilirsiniz.

Sipariş ve Teslimat

Ürünlerim tek bir paket içinde mi gelecek?

Bir Sipariş içindeki ürünler olanaklı olduğu sürece tek bir paket olarak iletilmektedir.

Benim ülkeme gönderiyor musunuz?

Güncel olarak sadece “Türkiye” içi gönderim yapılmaktadır.

Yanlış bir gönderim adresi girdiysem ne yapmalıyım?

  • Üye girişi yapıldıktan sonra Hesabım – Siparişlerim bağlantısını tıklayınız. Siparişinizin statüsü “Onaylandı” veya “Sipariş Hazırlanıyor” durumunda ise adres değişikliği yapabilirsiniz.
  • Teslimat adresi değişikliği seçeneği olan kargo firmalarından adres değişikliği yapabilmeniz için kargo takip ekranında yönlendirme yapılacaktır.
  • Siparişiniz kargoya verilip “Sevk Edildi” statüsüne geçtiğinde teslimat adresi değişikliği her kargo firmasında yapılamamaktadır.

Siparişimin durumunu nasıl takip edebilirim?

  • Satın almış olduğunuz ürünler “Siparişlerim” sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.
  • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Siparişlerim” sayfasında bulunan “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz. Kargo takip numaranız; siparişiniz kargoya verildikten sonra oluşmaktadır.
  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması vb. durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Kargo adresimi nasıl değiştirebilirim?

  • Üye girişi yapıldıktan sonra Hesabım – Siparişlerim bağlantısını tıklayınız. Siparişinizin statüsü “Onaylandı” veya “Sipariş Hazırlanıyor” durumunda ise adres değişikliği yapabilirsiniz.
  • Teslimat adresi değişikliği seçeneği olan kargo firmalarından adres değişikliği yapabilmeniz için kargo takip ekranında yönlendirme yapılacaktır.
  • Siparişiniz kargoya verilip “Sevk Edildi” statüsüne geçtiğinde teslimat adresi değişikliği her kargo firmasında yapılamamaktadır.

Siparişimin elime geçmesi ne kadar sürer?

  • Satın almış olduğunuz ürünler “Siparişlerim” sayfasında belirtilen teslimat tarih aralığında teslim edilir. Belirtilen tarihler tahmini olup teslimatın yapılacağı adrese ve kargo firmasının teslimat süresine göre değişkenlik gösterebilir.
  • Kargoya verildikten sonra siparişinizin kargo aşamalarını “Siparişlerim” sayfasında bulunan “Kargo Takip” linkinden takip edebilirsiniz. Kargo takip numaranız; siparişiniz kargoya verildikten sonra oluşmaktadır.
  • Sipariş dağıtıma çıktığında kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirilirsiniz. Adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması vb. durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

Ödeme Yöntemleri

Burada ödeme yapmam güvenli mi?

Müşterilerimizin kredi kart bilgileri sistem içinde kaydedilmemekte, tutulmamaktadır. Bilgileriniz Türkiye’deki öncü markalardan PAYTR tarafından işlenmekte ve tarafımıza ödendi bilgisi iletilmektedir. Müşterilerimiz güvenle sitemizden alışveriş yapabilirler.

Taksitle satın alabilir miyim?

Yasal olarak izin verilen ürünlerimiz, kredi kartına tek çekim veya taksitlendirme yapmaktadır. Banka havalesi / EFT ile de ödeme yapılabilmektedir.

İade ve Değişim

İade ve değişim politikanız nedir?

  • toupee.tr adresinden satın almış olduğunuz kullanılmamış, paketi açılmamış, hasarsız ve iç/dış etiketleri kesilmemiş TOUPEE.TR markalı ürünlerinizi,14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
  • Farklı marka ürünler için iade süresi 14 gündür.
  • Hijyen koşulları gereği Protez Saç ürünlerinde iade yapılmamaktadır.
    Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri hijyen kuralları sebebiyle ambalajı / koruyucu bandı açılmamış, hasar görmemiş, kullanılmamış, denenmemiş ve son kullanma tarihi geçmemiş olmaları halinde iade edilebilir.
  • Satın alınan ürünün orijinal kutusunda ve zarar görmemiş olması, tüm tamamlayıcı aksesuarları ile birlikte olması, varsa hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerle birlikte aynı anda eksiksiz ve hasarsız iade edilmesi gerekir.
  • Kutulu satılan ürünlerin kutulu olarak iade edilmesi gerekmektedir.
  • Size ulaşan şekilde ürünün orijinal paketi / ambalajı ile (Takım ürünler, vb. gibi) iade edilmesi gerekmektedir.

Müşteri Hizmetleri

Nasıl müşteri desteği alabilirim?

Müşteri Yardımı bölümünüzü takip ediniz.

Türkiye içi ücretsiz gönderim

1000 TL üzeri tüm siparişlerde

Mobil Cebinizde

Dilediğiniz yerden alışveriş

Güvenli Alışveriş

Kaydolun, alışverişe başlayın

100% Güvenli Ödeme

MasterCard / Visa / A.Express